2016. jún 30.

Milyen napszemüveget vegyek 10 000 Ft-ból?

írta: Orico
Milyen napszemüveget vegyek 10 000 Ft-ból?

Mi is lehetne aktuálisabb téma ebben a hőségben, mint a napszemüveg vásárlás. Kicsit meg is csúsztam ezzel, mert úgy gondoltam jó lesz még a tavalyi, de rá kellett jönnöm, hogy a nyár végén szekrény mélyére hajított szemüvegem "apróbb" sérüléseket szenvedett.

Nincsenek különösebb elvárásaim az új napszemüvegem kapcsán, szép szemüveget szeretnék, lehetőleg polarizált lencsével, mert elég érzékeny a szemem, nem szeretnék gagyit venni, de max. 10 000 Ft-om van rá. A Facebook-on keringő 90%-os Ray-Ban napszemüvegek nem érdekelnek, annál a szemem épsége sokkal fontosabb és a hitelkártyám adatait se szeretném fiktív cégnek kiadni.

A netes vásárlás ugyanolyan biztonságos tud lenni, mint a bolti vásárlás, én ezekre szoktam figyelni:

  • van-e valós cég a webshop mögött? ha nem találok céginformációkat (cím, telefonszám minimum), akkor nem vásárolok az adott oldalról
  • lehetőleg magyar cég legyen, külföldiekkel sincs gond, legtöbbször megkapod a kiszemelt terméket, de akár hónapokat várhatsz rá
  • raktárkészlettel rendelkező cég legyen, annál nincs rosszabb, mint 2-3 hetet várni a termékre, mert nincs raktáron, és ilyenkor mindig felmerül bennem a kérdés, hogy a garanciát hogy oldják meg? visszafizetik a pénzem? vagy várjak heteket a cserére?
  • kártyás fizetésnél a legtöbb magyar cég tapasztalataim szerint az OTP felületére irányít át, de más ismert bankok felületei is biztonságosak. Egy pillantást azért megér, hogy biztonságos-e a kapcsolat

Ne féljetek neten vásárolni, több ezreket spórolhattok, csak legyetek ugyanolyan figyelmesek, mint bármelyik "rendes" boltban, ott sem rohangáltok nyitott pénztárcával!

Ezeket a webshop-okat találtam, mindegyik MAGYAR céges háttérrel, és elérhető ügyfélszolgálattal rendelkezik, ráadásul nagyker áron lehet 1 db szemüveget is megvásárolni:

e-napszemuveg.hu

Kicsit nehezen boldogultam az oldallal, árra nem tudtam szűrni, és sokszor belefutottam készleten nem lévő termékbe, amit ugye nem szeretek. A kínálat nagynak tűnik, de a készlethiányok miatt a valóságban sokkal kevesebb termékük van. Ha Oakley-t, Retro, Polaroid vagy VALÓDI Ray-Ban napszemüveget keresel, akkor itt a helyed, mert nagyon jó árakon juthatsz 1-2 modellhez, persze nem 10 000 Ft-ért, de attól még jó áron

coolvision.hu

Itt már sokkal jobban lehet keresni, sajnos az árkategória valamivel magasabb, mint az én keretem, de itt is találhatsz márkás napszemüvegeket a bolti árnál lényegesen olcsóbban. Police, Lacoste vagy pl. Carrera. 

webszemuveg.hu

Itt csak 2 márkát találtam Ozzie és Polar Glare, de azokból nagy a választék és meglepően jó áron vannak, minden 10 000 Ft alatt megvásárolható és a legtöbb polarizált lencsés. Ez pont az amit most kerestem, és remélem nektek is tudtam egy kis segítséget adni, hogy jobban boldoguljatok a webshopok világában!

 

Malibu stílus

pvmb_1.jpg

Divatos Marc John napszemüveg

mj-0746-101-p1---nagy18.jpg

Nőies Polar Glare napszemüveg

polar_glare_pg6900b.jpg

Szólj hozzá

napszemüveg online vásárlás polarizált napszemüveg olcsó napszemüveg napszemüveg webáruház